Kwaliteit zit niet alleen in de eigenschappen van de materialen en artikelen, ook in de dienstverlening als zodanig. En de kapstok daarvoor is: meedenken met de klant. Wat heeft deze nodig, hoe past hij zijn materialen toe? (…….) Bij boeren bijvoorbeeld waar hij tijdens z’n persoonlijke contacten graag een Brabants bakje koffie drinkt. Midden in zo’n praatje-met-twee-klontjes-suiker ontstaat een nieuw artikel. Dat komt doordat hij precies de juiste ellende uit het boerenverhaal oppikt. Het weer is verschrikkelijk, de regen onophoudelijk, de oogst mislukt, vier rijen aardappelen naar de vaantjes, de bloemkolen verwoest, de tractor kapot. En dat komt naast de drie koeien met uierproblemen, de kippen die zijn gestopt met leggen, de poes die de muizenaanwas niet meer kan bijhouden en inmiddels zeven kilo weegt en de trekknuppel van het paardenspan die voor de vierde keer is gebroken. Kijk, hij kan het leed van deze wereld natuurlijk niet alleen dragen, dus bij het eerste deel past slechts een meelijdend knikken. Maar die houten trekknuppels, denkt hij, die breken overal. Dit is al het derde boerenadres waar hij dat te horen krijgt. Kunnen we die niet in metaal uitvoeren, zou dat niet te zwaar zijn voor die paarden? Hij duikt in de materie en nog voordat de bloemkolen bij wijze van spreken weer overeind staan, heeft het bedrijf haar assortiment al uitgebreid met een nieuw product: de holle trekknuppel van geperst plaatstaal, gegarandeerd onbreekbaar en zó sterk, dat je er een tank mee kunt wegtrekken. De boeren staan in de rij.